Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Gun-illa (Gun och Milla)

Jag älskar serien Kvarteret Skatan!
Den gick som serie förut. David Batra, Glans och andra goa saker.
Min familj och jag var och tittade på dem på teater förut. Superkul!


Idag efter skolan skulle jag hämta ut pengar till helgens vätska.
Kände att jag behövde köpa något på impuls inför morgondagen,
då det blir kalas för min allra äldsta och fantastiska barndomsvän Patrik!

Nu såhär i efterhand undrar jag lite vad jag egentligen gjort..
I brist på ork att pröva olika plagg där jag valsade runt med matteboken under armen..
(snart prov. jag har starkt ignonerat att ta med böckerna hem,
blir antagligen inget gjort för att jag äntligen gjort det)
och att utbudet på butiker och butikernas varor är högst begränsade,
så jag tog därför det plagg som såg roligast ut,
gick in och köpte lite smycken på glitter, och åkte hem.

Jaaa.. Om man säger såhär:
Jag hoppas att ingen imorgon förknippar mig
med Kvarterets Skatans enligt mig vidrigaste karaktär:



                

GUN -
ni kanske förstår..


MEN JAG ÄR FETTAGGAD INFÖR MORGONDAGEN!
barndomsvänner från barkarby och en massa andra coola människor i Årstaberg



Kommentarer



Postat av: Madeleine

Sv: lite ovant en jag gillart!:D

2009-10-02 @ 10:14:36
URL: http://skitradio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: