Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

hemma! (tidigt)

STOLT ÖVER MIG SJÄLV! (typ)

Skulle blitt en lugn biokväll.. i vilket fall lugn.
Men Prinsessa till film gick inte på en enda jävla biograf! PISSO

Madde och jag visst inte riktigt vad vi skulle ta oss till..
lägga pengar på filmer vi inte ville se var lite ovärt sådär.
Men! Folk skull till PG. Vi gick dit.

Jessica, Hanna, Emelie och Therese dök snart upp.
Där drack vi (dock väldigt mottligt för mig och Maddes del)
trevligt med folk där innan vi drog till MP till 11 (för att slippa inträdet of course)

EN timma på MP var lagom. EN timma. GRYMT lagom ikväll.
Och jag är helnöjd! Madde och jag spärngde dansgolvet!!
Skitbra musik. De måste ha bytt dj! Halleluja. RAVE RAVE

Lekte rave gjorde vi tills vi svettades tårar.
Mina lungor höll på att sprängas och min hals ropa efter luft och vatten.
(är inte alls frisk, har ingen röst men vi lever bara en gång!)




Nu är vi hemma..
Skorpor, blåbärssoppa och te med honung (läs inlägg under)
och film. Med medvetandet om att man inte är bakfull imorgon, lycka!
SÅ JÄVLA VÄRT! - imorgon blir det röj!


Kommentarer



Postat av: jnk

Det var förvånansvärt bra musik på MP igår. Helt seriöst!

2009-10-10 @ 20:24:30
URL: http://jnk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: