Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

KRYSSNING 28 OKT

Är du mate med mig på fejjan,
så är det bara att kolla närmare på bilderna där

Kryssningen var GALEN!
Ett stort gäng käkade på donken innan vi drog till Värtahamnen.
Vi var ombord efter lång väntan..
Sen kastade Jessica, Karå och jag in packningen i vår hytt.
Drog vidare på Tax free där vi lastade på oss en mängd dryck och snacks.
Därefter var det dags för RÖÖÖÖJ!

  
  
 



   
  

Denna dag vaknade man upp i hytten..
bakfyllan var ett faktum, men jag överlever!
Lite väl många:
"Tja Camilla.. faaan vad full du var igår!"
..av folk. men vafan.
Vet förresten inte hur jag blev så  idiotfull..?
Har kvar mer eller mindre allt vin.
Dvs att jag endast levde på 5 koskenburkar?
make no sense.

RÖJ var det iallafall!

Madde berättar:
"På toan började du bråka med en brud..
Var säker på att du skulle bli nedslagen!
Hon försökte tränga sig i kön, sa att hon behövde spy typ.
Du sa att hon gott kunde kräkas
i handfatet eller papperskorgen,
det var faktiskt din tur.
Så gick du lugnt och kissade..
medans bruden bokstavligen försökte
sparka in dörren. Som inte alls skulle spy"



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: