Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

löddig lördag

Slutade på godis i soffa.. ja
En massa godis blev det!
Mysigt att ligga där och gosa ned sig i soffan.
Vid halv 10 hade jag fortfarande inte hört något från Madde..

Men jovisst! Halv 11 var jag påväg med cykel ned till stationen.
Madde övervägde att släpa runt på sina prylar och lät bli att lämna dessa hemma..
Vi hann ta två öl (knappt!) innan vi tog tåget in till stan.
(notera att jag fortfarande var superbakis och längtade tillbaka till soffan och godiset)

    
(superstylad Madde direkt från Goldwells modevisning + lilla PG)


Åkte in till stan där vi mötte upp Jesper och hans vän.
Vi åkte till ett litet ölhak på Söder där killarna varit förut.
Där hann vi va någon timma tills stället stängde vid 1.
Lagom! tänkte jag.. dags att dra hem? - Icke!
Madde övertalade mig att ägna de sista timmarna av kvällen på ACE.
Detta med notisen att hon betalade mitt inträde och bjöd mig på två lakristshots!
(jag älskar lakristshots!)

 

(Maddes dalmasar.. Påstod att de hatade klubbar och aldrig dansar. 
Som de dansade på Stockholms bästa klubb - Mango!)

 

(ACE - sjukt att komma så sent till favvohaket.
Min trötthet var hela tiden ett faktum. Men här hade lakritsshottarna gjort verkan.
Taggade till efter bråket på toan. Adrenalin. (läs längre ned)
Killarna här satt på VIP, välbekanta grejer!)



(Klubb ACE - dålig bild! Det var PRECIS lika mycket dansröj as always.)

Några välbekanta, dans-inkompetenta grabbar på scenen och dans, mycket dans!
Catfight på tjejtoan! - när jag gick in såg jag en tjej hälla sin öl över en annan tjej.
när jag kom ut från toan igen stod den neddränkta tjejen och grät.
Jag kramade om henne och frågade vad som hänt.
Hon hade råkat dra upp dörren på en annan bruds ben, som gått bärsärkagång.
Medans vi stod där kom den andre brudens polare.. 5 kaxiga tjejer.
Mera ordkonflikter där jag stod på min nya väns sida. SÅ JÄVLA TÖNTIGT!
Hatar verkligen sånt där.. där kompisarna kommer och lägger sig i och gör saken
10 gånger värre! Personen som hällt ölen var alltså överhuvudtaget inte där. IDIOTER


Klockan halv 5 nådde jag dörren till mitt hus - All alone.
Madde sov hos grabbarna i Solna.
För egen del kände jag att minst en natt i sin egen säng per helg är värt. Fett värt!
Trillade i sängen ögona böj och sov till 12 tiden. välbehövd sömn!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: