Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

LÖRDAG:

förfest hos Michaela - underground klubb för goth och spöken - vidare på ACE

 

  



 Dans och dryck hos Michaela innan vi drog vidare mot stan..



 

Det blev stan..
En klubb med läskiga människor.
träffa dock Patrik och två klasskompisar.
Men vi passade inte in särskilt bra.
Folk gick klädda som Edward Scissorhands vafan!
Dock tyckte jag att stället var lite ballt..
Jessica tyckte att det var superläskigt.
Vi drog på ACE! (kan aldrig gå fel)



  





Den jävla DJ:n som Jessica tog 100 bilder på haha!



Strax innan stängning drog vi hem.
Trött var jag!
Slumrade lite på nattbussen som vanligt..
och gick och la mig med en halväten cheeseburgare i väskan!



Nu sitter jag i soffan framför tvn..
Söndagar är lite sega.. mjaoou 
 

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: