Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

nutid söndag

Helt galen helg. Allt på impuls och inget som planerat!

Nu sitter jag och Fina i soffan och ser på Idol-maraton,
vilket vi gjort sedan jag vaknade.. Vi har av någon anledning missat mer eller mindre all idol iår. Det gör inte mig särskilt mycket, men lite repriser på en bakfull söndag är definitivt något att hänga i julgranen.

För en stund sedan hörde vi Madde i dörrn.
Men hon for ned i Indien och sov tror jag. Får ta reda på hur hennes natt var senare.

Och bästa mormor är här och ska äta middag tillsammans med oss ikväll.
Mormor är den gulligaste jag vet<3

Det enda som oroar mig är matteprovet på tisdag.. uuäh ångest.
Man borde kanske vara hemma imorgon och endast fokusera sig på pluggandet?
Det låter inte vettigt någonstans, men jag kommer inte få godkänt på detta!
Varför föddes jag med en så totalursel mattehjärna? bläääääääääääää

gosh.. är fortfarande supertrött!
Kommer nog sova gott efter parlamentet ikväll.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: