Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

plötsligt händer det

HAHA!
Kom nyss hem från skolan..
Till min stora besvikelse efter den dagliga jävla uppförsbacken,
insåg jag att mina hemmanycklar inte låg i väskan.
Har alltid en annan mindre väska under helgerna.
FUCK

..super kissnödig och hela köret.
Började traska iväg till konsum för att tröstäta choklad.
Det bästa jag kunde komma på.
Halvvägs surande lägger jag händerna i jackfickorna..
- plötsligt händer det

                                                                         

..Av någon anledning har jag lagt nycklarna i jackfickan i mitt fulla tilltstånd i lördags.
WOH! Trallar glatt tillbaka till huset och välkomnas av Falcor och en kissvänlig toalett.

Nu sitter jag och grinar åt Extreme Homemakeover. Underbart!

Skoldagen var slappast btw.. förutom att vi gick upp klockan 6 imorse för att sjunga för mamma. Vilket resulterade i att jag inte kunde somna om. Utan låg och vred mig en timma innan jag drog på Webbdesignen.
Efter webbdesignen pillade  kulturhistoria-gruppen på kollaget inför vår redovisning på torsdag (omg)
Superlång håltimme eftersom nästa lektion var inställd.
För att fira Emelie och Niklas födeledag (idag also) drog jag, Linnéa, Emelie och 10 byggkillar till:

Mandarin Paradis (fulaste namnet på en kinarestaurang?) och åt buffé
.

  

Wok, friterat, glass och fruktsallad. Halleluja!



Nu ska jag snart plugga lite psykologi.. typ



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: