Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

prov och sjuk

Om en timma ska jag rulla ned till skolan, där jag ska göra Samhällsprovet.
Jag är supermegaduper förkyld och känner inte alls för sånna ansträngningar..
men vad gör man?

Inatt sov jag faktiskt mer än jag gjort resten av veckan tillsammans!
Det blev dryga 10 välbehövda timmar. Så fruktansvärt skönt.
Dessvärre hjälpte inte detta för att halsmandlarna skulle sluta ömma,
näsan sluta snora eller halsen slutat hosta.. ja ni fattar.

Jag ser dock fram emot morgondagen..
Vi ska åka till Stockholms Universitet och lyssna på föreläsningar.
Néa, Emelie och jag ska gå på fyra olika, som alla verkar väldigt intressanta.
Bland annat handlar de om schitzofreni, mjölkpaketens makt och andra grejer.
Jag hoppas att dagen kommer bli givande trots att även imorgon lär bli en dag,
då kroppen skriker att den egentligen borde ligga nedbäddad i en säng.. very well.

Sen är det fredag.. då blir det bio? Och lördag fest eller 80's klubb?
Märk hur jag ignonerar det faktum att jag är sjuk, och fick ställa in att gå på konsert
igår som jag betalat biljetter osv för. Det är bara att rycka upp sig! Snart är jag frisk igen.




..och SNART är det kryssning!



Kommentarer



Postat av: Jessica

80s!!!!!!!!!!!!!

2009-10-07 @ 21:52:17
URL: http://byxa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: