Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

söt söndag

Jag var bakis när jag vakna.. jag är bakis nu.

Men jag är glad och allt sånt! Allt är bra.
Till skillnad från vanliga bakisdagar har jag dessutom vart utanför huset idag.
Jag och Madde drog till Sundbybergs Åhléns efter en supersen frukost.
(då min kräkreflex var på men aldrig gav effekt i form av uppstötning)

På Åhléns letade Madde efter ett par skor som inte fanns i hennes storlek i stan igår.
Dessvärre fanns de inte överhuvudtaget i Sumpan. Eller jo.. skyltdockan hade ett par.
Personalen började dra och slita i dockan, som jag och Madde enkelt såg hade på tok för stora fötter för Madd.

Nu är jag tillbaka i soffan framför tvn..
Mamma, pappa och bror är tillbaka efter en helg på landet,
där de plockat en mängd kantareller *dreglar*
Strax ska Fina och jag ställe oss och laga middag.
Fast blir inte mycket till laga.. det blir ostar, skinkor och annat lyxgott för att fira för mamma som fyller år imorgon. Bästa mamma.
Imorgon är den andre av tre lektioner inställd. Det ryktas om lyxlunch a lá kinabuffé tillsammans med byggkillar för att fira Emelie som också har födelsedag imorgon. Festligt blir det alltså både idag och imorgon.

Snart är det höstlov.. och mitt lov är planerat i minsta detalt känns det som haha.
Skriver ett nytt inlägg för lovplanerna. - brb


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: