Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Stockholms Universitet

Kvällen: promenad ute i den kyliga hösten med Madde.
Vi pratade om alla bra saker med hösten. Visst var den ganska kort..
men inte tom.
Sedan har vi gjort 5 minuters kola. (man rör ihop alla typer av onyttigheter
som socker, kakao, mjöl och smör, som man rör ihop i en kastrull)
Seg och lagom hård kola som man klipper sönder i bitar och njuter av.
Dags att dra igång med träningen på allvar!


Imorgon: kommer vakna av mitt larm som tjuter klockan 07.00
(ökentidigt!) Jag hatar att ta mig upp ur en varm säng på morgonen,
eftersom jag har svårt att somna på kvällen känner jag mig som ett foster
i mammas mage när jag vaknar upp och inser att jag är på den bästa av platser,
trygg och inte på några omständigheter redo för att födas/dra ut i världen.. euw


                                                 


MEN - imorgon är en speciell dag!
Från stationen 07.58 och sedan vidare till Stockholms Universitet.
Fyra (förhoppningsvis) spännande föreläsningar blir det.
Jag har gjot i ordning lite frukt, kex och saft som jag ska ta med.
Det känns lite som att man ska iväg på en sån där utflykt med dagis till något spännande ställe.
Annorlunda dagar är bra dagar. Bryta mönster är bra. Lite seriösare syfte möjligtsvis än tomtits-besöken..

Och ja.. det faktum att jag är sjuk kommer förmodligen göra att jag sitter och skäms
snorandes inne i de stora salarna, när vi alla ska sitta tysta och lyssna på allt klokt som sägs..
men det är ju snart helg, och då kan man ju inte vara sjuk(!)
Så det är inte omöjligt att jag tillfrisknar redan imorgon. Visst? Visst gör jag det!



Kommentarer



Postat av: Jessica

Men hallååå, sluta gå ut i kalla vädret och bli mer sjuk kvinna!

2009-10-08 @ 17:29:29
URL: http://byxa.blogg.se/


Postat av: Camilla

vill ju ut och leka med alla de andra små tjurarna, och stångas jagmed :(

2009-10-08 @ 23:45:02
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: