Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

studentmössan beställd!

Idag hade jag grymt svårt att ta mig upp ur sängen..
Hostat och kraxat som en galen hela jävla natten
innan jag somnade såg jag till att frånanmäla mig från dagens skoldag.

Nu har jag iallafall för en liten stund sedan anlänt från mössprovningen.
Vi fick sitta i aulan och lyssna på alla fantastiska erbjudanden till
studentmössorna osv till vår student 2010 - The Lucky Day




Det var väldigt mycket OSV:
Extra diamanter, fantastiska läderband, inristade vapensköldar, färgade remmar med mera..

"Som tur är har vi gjort läderband som anpassar sig efter huvudena så ni slipper den hårda kanten, det röda märkena i pannan och blablabla"

"Ni råkar inte ha en standard så att man kan pröva ifall de verkligen gör ont?"

"Ehm.. hihi nej"


Jag klickade runt lite på sidan..
Storlek 55 , standard, guldinristat Camilla Olsson : Pris: 367:- - topp!

..Medans de flesta andra hamnade på en summa runt 800:- (!)

Kanske skaver min mössa mer än andras,
kanske blir den nedstänkt av öl och vin eftersom jag inte har ett guldigt överdrag.

..Men är det här den 5 juni, den gladaste dagen i våra liv då vi slutat skolan,
hoppas jag att jag har andra saker i tankarna än min jävla mössa som jag kommer
att använda under denna dag och sedan lägga i någon låda bortglömd resten av mitt liv.
En sak jag undrar är hur den överhuvudtaget ska hinna skava?
Många lägger ju så mycket pengar att de inte vill att den ska bli förstörd på flaket.

Ifall jag hittar mössan någon gång i framtiden, ska jag titta på fläckarna av vin och öl från flak-kaoset, insidan av mössan med glada hälsningar och minnas dagen med glädje! (det jag minns dvs) 
Förhoppningsvis hittar jag en frän klänning som drar uppmärksamheten från min relativt enkla mössa ^^
Själv kommer jag nog vara för speedad och full för att överhuvudtaget reflektera över den eller andras.

Fan vad taggad jag är! STUDENT 2010 - GE MIG GE MIG GE MIG!


Kommentarer



Postat av: jnk

JAG ÄR TAGGEN! WHOWHWOHWOHWO!

2009-10-10 @ 20:18:52
URL: http://jnk.blogg.se/


Postat av: Camilla

wooohöööhö

2009-10-11 @ 14:10:55
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: