Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

tisdag

Dag två av veckan.. jag är rastlös.
Gillar inte vardagsmönstret!

Gå upp alldeles för tidigt
Äckligt sega lektioner
Supersnuskig skolmat
Mera äckligt tråkiga lektioner
Cykla hem i höstmörket alldeles för sent
Dega framför barnprogram i soffan
Äta mammas mat (alltid god dock)
Lägga sig tidigt för att orka nästa dag
(somnar iof alltid för sent för att orka nästa dag)

Denna vecka:

Cyklade till skolan igår och hörde ett knasigt gummiljud.
-woohoo! Det var punka på bakdräcket -> traska med cykeln till och från skola.
sen flöt det på precis som det brukar..
På kvällen såg jag, Fina och Madde på
Män som hatar kvinnor.

 


Boken som jag precis läst i filmform. Bra film!
Snart ska jag se tvåan (så fort jag läst ut bok nr 2)
Idag ska päronen se den.. Flickan som lekte med elden
jag och Madde ska försöka bryta mönstret genom att börja träna
(mycket snack och lite verksta haha)


Nutid: snart bild! sen matteblä (provet har jag ännu inte gjort, äckel)
när blir det helg sa du? Snart lov!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: