Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

tissedag

Mer pill på kollaget blev de idag, svenska och lite bild.
Matten var dock inställd vilket resutlerade i ännu en evighetslång håltimma.
Den ägnade jag helt ensam i ett av bibliotekets tysta rum där jag satt och pluggade på Psykologin inför morgondagens prov. Jävlar i mig vad givande det var! Emelie kom med idén och sa att det var ett effektivt sätt att lära in. Det var det verkligen.
Sedan gick jag på den förbannande Rättskunskapen, med världens segaste grupp.
Till allas stora glädje sa vår lärare (hans enda goda egenskap) att vi fick gå hem tidigare.
Inte mindre än 45 minuer tidigare. Så skoldagen slutade klockan 4 istället för kvart i 5!

Tangenterna på datorn är helt cepe.. orkar inte ens läsa igenom det jag skrivit.

Nu sitter jag hemma med en banan. Madde och jag ska på pass 2 ikväll.
Det blir medelgympa och mera träningsverk.
Sedan ska jag somna med psykologin i ansiktet.
Just nu ska jag bara chilla här vid tvn och invänta middag.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: