Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

torsdag som sjuk

Det är roligt att hamna i soffan framför tvn med päronen ibland..
de tittar på sådanna värdelösa familjeprogram. Vet inte vad de kallas..
men just nu ligger jag här och kollar på Lyxfällan. Igår var det Arga Snickaren.


"Men det där är ju det där rucklet till vänster om tunneln här där vi bor ju!?"



"Lollo och Kina som tampades med renovering
och livsfarlig el fick hjälp av Anders och hans team." 

Idag efter föreläsningarna på Universitetet tog jag en omväg hem från stationen
för att kolla in huset. Upprustat minsann. Såg t.om Lollo, den vita tomten.



Föreläsningen gick btw grymt bra!
Det som inte gick bra var den trånga tågresan dit.
Tjockproppat med folk och jag fick sätta mig ned på tågets golv för att andas.
Wooh nära att svimma yaah! Ett tag funderade jag på att gå av och ta första
bästa tåg tillbaka hem till den varma sängen.
Efter att ha proppat i mig lite tabletter och nässpray tillbringade jag 4 timmar
på 4 olika föreläsningar. Bra och intressant dag tycker jag!
Jaa.. jag snorade och hostade.. men jag gick på fyra stycken!





Imorgon är det FREDAG!
I skolan har vi student-mössprovning på eftermiddagen.
Min fredag lär dock innebära mössprovning utan andra lektioner.
Men jag VILL verkligen till skolan.. Ingen mer jävla frånvaro!
det är bild och andra relativt roliga ämnen.
Vafan.. jag  går nog!


               


Till kvällen blir det RÅBIFF!
(vilket betyder att jag MÅSTE ha mina smaklökar tillbaka)

Efter maten blir det.. BIO? - något lugnt iallafall!
Lördag ska jag vara frisk som fräschaste nötkärnan ya ya ya PARTY PARTY


Kommentarer



Postat av: Madde

HAHAHA mitt Ex bor där ^^ han va med i programmet hahah jag skrattade när jag såg det^^

2009-10-10 @ 15:12:25
URL: http://www.metrobloggen.se/MittLiviBitar


Postat av: Camilla

hahaha :D älska förnedringstv

2009-10-10 @ 15:41:58
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: