Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

failad chillfredag


Satt i ena studen framför Harry Potter med påskäggen i knät,
redo för en ritkigt hemmakväll med mys och chill..

Och i den andra befann jag mig på MP,
där det dansades och röjdes fram till 2 då tobias och jag gick hem..

(lyckad jävla chillkväll haha)





Nu ligger jag i soffan igen iallafall..
Gjorde nydligen iordning en ordentlig frukost/lunch/middag:
kroketter, hamburgebiff och kantareller i gräddsås, 10 p till mig!










under den soliga vårhelgen passar blomster på att hälsa



Pappa och Glenn hälsade från familjens påskhelg på landet


MP @ lördagkvällen var ju allas tanke..
på grund av gårdagen har den tanken dött en aning hos mig..
Men än finns tid att tagga upp, yah? haha sliten tjej!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: