Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

lillördag

Efter jobbet mellan 11-17 hoppades jag på party!
Tills stor besvikelse var flertalet av människor opepp.
Damn, blir hemma en kväll till - tänkte jag. Tänkte fel!

Sandra lurar iväg mig till Solna.. hem till Alex.
Där serverades 4 liter vin - innan vi drog innåt staden.

Efter att ha insett att flera onsdagsställen var rövade
av studenters skivor, hittade vi vårt ställe..... RÖJ!

Gänget festade loss ordentligt! gänget;
dvs Sandra, jag, Sandra 2, Alex, Danne och Erica







Träffade ett flertal välbekanta figurer unden kvällen..
På bussresan hem var dock allt välbekant folk borta.
Men vi blev vänner ett gäng iallafall, helt random haha!
Nån brud, hennes två killpolare, bakgrundsdansaren till Agnes (från Idol) haha!
och någon YTC kille som jag stundvis under resan sov på. Haha helt sinnes.
Bruden och jag visade sig vara grannar! Följde henne hem efter bussturen
och mötte sedan pappa i köket som högg in på sin frukost.

GODNATT!
GOD MORGON!

Jaa.. nu är de morgon.
Sov 5 timmar typ. Bror och jag gjorde nyss käk.
Nu ska jag powernapa lite här i soffan tänkte jag..

Ikväll blire klassfest i Solna! yahyahyah


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: