Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

om helgslutet..

Lördagkvällen lyckades jag tagga upp! Ville bara säga det.
Började titta på Harry Potter, fången från azkabam (eller något)
och vräkte i mig godis... Stanna hemma kändes som ett bra alternativ.

Men! Då meddelade Jessica att vi skulle till Loso och föra,
jag gjorde mig iordning och så kom Jessica snart över.
Vi var hos Loso tills alla hade dansspritt i kroppen och astagg.

MP blev det! Bra folk och tokigt innan man drog hem och sov, lagom slitet

Igår, söndag hade jag det bara lugnt och skönt, ´liksom jag haft idag.
Den stora skillnaden idag är väl att min familj på 5 pers kom hem igen!
Det är en stor skillnad kan jag lova!

Inget lär väl hända idag, så är väl  bara att krya ihop sig här i soffan, eller?


Kommentarer



Postat av: jnk

azkabaNNNNNN

skämmes unge dam!

2010-04-06 @ 16:50:15
URL: http://jnk.blogg.se/


Postat av: Camilla

:D haha killen med Harry Potter kollen!

Men jag hade faktiskt inte sett den :O helt sjuukt

2010-04-06 @ 17:15:09
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: