Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

RemadeFashion-inlägg


Vårat skolprojekt - RemadeFashion är i slutspurten!

Våra kollage finns nu utställda i Jakobsberg Centrum,
från och med fredag ersätts dessa med våra kläder!
Här är mitt senaste inlägg från projektets egen blogg:





Har haft en del problem med insömningen av de nytillverkade byxmuddarna.
Men nu är de på plats.. och mer än så – byxorna har fåt kråååååååååååås


Helena tog några vackra bilder under dagens systuga:



Här är min egna fantomenbild på min outfit so far:
(som inte är klar, även om det ser så ut.. naaat! helt opropitioneligt haha
flera fintputsningar och detaljer skall fixas innan unställningens dagar)

Efter skolan traskade jag och Linnéa ned till Jakobsberg Centrum.
Detta eftersom vi ville checka lite nu när våra coola kollage ställts ut för offentligheten,
inför RemadeFashions slutmål: klädutställningen nästa vecka (glöm inte att dra dit och kolla!! )

P.S - Ni hittar RemadeFashion i Jakan Centrum, precis utanför systembolaget ^^



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: