Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

RemadeFashion

Jävla tjat om projektet haha jag vet!
men nu är det nog... ska vara tyst nu.
Vill bara säga att våra grejer sattes upp imorse och nu står där,
utanför systembolaget i Jakobsberg Centrum. Ta en kik!


bild: Camilla, Jag, RF-catwalken och min frukost (cheesebörgaren)

Var btw en trasig tjej som cyklade ned till Centrum
för att ställa upp grejerna imorse klockan 09.00.
Väldigt lite sömn och för mycket alkohol.. men så värt!


Annikas bild

Evenlinas bild



Middagen och skivan var kaaaanon!
Från dess att tjejerna vilda bildade till stan,
tills Vicki och jag kände att de var dags att lämna!
Men ikväll.. blir det nog lugnt


Jessica är världens mest underbara<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: