Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Sista anmälningsdag för högskola 15/3 00.00

Ångesten för högskolan har legat tjock sedan jag fick mitt andra(!) IG.
Har sedan Älvsjömässan funderat på ett program på Södertörns Högskolan,
som syster tipsade om; IT, medier och design - som inriktar sig på webbdesign.
Har inte någon större plugglust men känner att jag inte har några bättre idéer.

Ett infomationsmöte i skolan skulle handla om högskola..
och jag sköt upp tankarna på det hela tills detta möte.
Mötet skulle hållts för några veckor sedan, men blev uppskjutet.

I måndags 12/3 höll mötet rum.
Jag fick på mötet reda på att mina 150p IG inte är i riskzonen,
som ligger på 200p (10%), och att jag alltså utan svårighet kan söka!

Sidan Studera.nu kom för första gången till mitt medvetande..
Sista anmälningstiden 15/3 hade jag dock hört nämnas..
men när jag besökte sidan och fick reda på att en pin-kod skulle
skickas iväg inom några dagar, innan man kunde fullfölja sin anmälan,
fick jag paaaaaaaniiiiiiik!

Idag på lunchen gick jag till syo och berättade om situationen.
Hon hoppades och trodde att min pin-kod skickats hem.

MYCKET RIKTIGT! När jag kom hem fann jag pin-koden i ett kuvert,
bekräftade min identiet och skickade iväg mina önskemål på utbildningar!
Lyckades även hitta två intressanta och alternativa kurser,
om jag nu inte kommer in på någon utav programmen.


AWESOMENESS - Nu blir mamma glad!
(som fortfarande inte vågar föra ämnet på tal efter mina ångestattacker)

HT 2010, vad som händer då - får den som lever se!










Kommentarer



Postat av: helena

WOHO skönt att du fick in det! :)

2010-04-16 @ 16:56:59


Postat av: Camilla

jag är nöjd över mig själv! :D

hur går det för din sökning?

2010-04-17 @ 14:35:45
URL: http://bambilla.blogg.se/


Postat av: helena

Mina sökningar bearbetas nog just nu hehehehehe

thumbs up för oss

2010-04-18 @ 16:12:14
URL: http://remadefashion.se/?author=11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: