Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

hemma 06.00

DEN LÅNGA VERSIONEN:

Igår kom jag hem från skolan vid halv 6..
Familjen var allihopa ute på äventyr utom Glenn och jag.
Lagade därför middag till oss och satte mig sedan framför tvn.
På mitt schema jag fått för jultider skulle jag jobba fredag (idag) kl: 11-20.
Av någon anledning går jag in på sidan på datorn där schemat ligger..
Nej, Camilla ska inte jobba imorgon. Ringer chefen och checkar. Nej, Camilla ska inte jobba imorgon.

Sedan helgen har flera pratat om att gå till PG på torsdagen..
SMS:en ramlar in. Jag är barnvakt åt lillebror. Jag ville bara döööööö

Iallafall! - Jag löser problemen och 21.00 befinner sig jag och Linnéa, Lottie, Sara, Niklas, Nina med flera på PG. Massor utav öl och cider (mer än vad som var riktigt vettigt förmodligen)
När stället stänger klockan 1, har Sara kokat ihop en efterfest hemma hos en kusin som bor i närheten. HAHAHAHAHAHAHA! Någon gång råkar vi kolla på klockan, som är 05.39.
Sara har däckat i en soffa, men Niklas, jag och de andra börjar sakta knalla hemåt.
SJUK JÄVLA KVÄLL HAHAHAHA! Hemma möter jag både mamma och pappa som gör sig klara för jobb.


Idag vaknade jag av att dörren öppnas, "Camilla, seriöst! Klockan är halv 2"


 
DEN KORTA VERSIONEN:

Igårkväll 20.00 - får reda på att jag inte jobbar imorgon.
Idag 06.00 - kommer hem från efterfest. MO HAAAAA!



BILDER:

PG


EFTERFESTEN



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: