Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

JULLOV

Jaaaaa.. det är jullov för mig!

Sedan julafton har jag varit kraftigt förkyld.
Dock är det inget som har hindrat mig ifrån att sysselsätta mig under min lediga tid.

På julaftonskvällen vart det MP tillsammans med syster i fina kläder.
Även juldagens kväll spenderades på MP med HELA Järfälla. Sjukt roligt vare!
Fick verkligen tid att umgås med Sandra, Jessica, Michaela med flera<3<3<3

Sedan juldagarna har det fortsatt med bland annat julshopping.
Mamma, Fina och jag drog till mellandagsrean i Stinsen och shoppade.
Jag införskaffade lösögonfransar till nyår samt en hilarious leoparddräkt. (lär användas på PeaceAndLove!)
Igår var jag och Glenn i Kista och kollade på BIO.
Vi såg den nya Harry Potter-filmen. Jävla bra faktiskt! På kvällen for jag och Tobb och solade i komethallen.
Idag, alldeles strax ska jag till Kista ännu en gång.
Presentkorten på NewYorker och H&M ska förhoppningsvis utbytas mot något roligt! Så fort Sandran är färdigtränad och ätit så drar vi!

SNART ÄR DET NYÅR!
Ska firas tillsammans med sjukt bra människor!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: