Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

lussebak

Idag var jag hemma från skolan eftersom vår projektgrupp är klar med projektet..

Eftersom min sjukdom och mestadelen av mitt dåliga humör är borta..
blev jag otroligt rastlös av att sitta hemma i soffan efter att ha sovit 10 timmar.
Därför tog jag mig en promenad ute i solen, superfin vinterdag! Finns många av dem denna vinter.



Väl hemma drog jag igång med lussebaket som mamma tjatat om ett tag nu..
Eftersom degen skulle jäsa i 60 minuter såg jag till att den var färdigjäst tills lillebror kom hem vid 4.
Tillsammans gjorde vi vackra lussekatter som ska göra vår jul ännu lite mera julig!

Lussebaksbilder:




P.S! Igårkväll for familjen och köpte julgran!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: