Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

11 timmar skola


Det var den torsdagen det!
Skola: 09.50-21.00

Visserligen varade inte hemska skolämnen längre än till ordinära 16.45.
Men efter detta blev det först middag på Sibylla (mmmums)



Sedan kirrade Linnéa, Emelie, Charlie och jag lite candy.
17.45 blev vi insläppta i skolans aula.
3 timmar musikalföreställning
Pjäsen RENT
 
* * * * *
värda timmar
Sjukt bra pjäs med sjukt bra skådisar!
Scheisse


Nu blir det ner i bängen, för trött är man!
Har slängt fram en klänning som jag ska grabba nästa gång jag kommer hem.
Dvs vid 19 tiden imorgonkväll, då jag kommer hem från work.
Sedan blir det: Villan och Nype!
Röjkväll med ett härligt gäng,
första röjkvällen som 19åring!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: