Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

glad över min dag!


Vaknade till  "Ja må hon leva ut i hundrade år.."
av min söta familj, som kom in med frukost och presenter på sängen.

presentkort, bok, film, vinglas och framför allt mina nya supersnygga skor!
(Mina vårälsklingar reebockgympisar yaah)

Skola 09.50-13.45
Jobb 14.00-18.00
Middag 18.30-20.00


Middagen bestod av önskad råbiff och chokladfondue!<3
     


Fick ännu mera grejer innan maten!
supersexiga underkläder, knähöga stockings
och en egen stor resväska inför U S A !!
Av Madde fick jag ett IQ-test (HAHA!)
och två supersöta temuggar.
Av bästa bror fick jag choklad!



tillägnar denna dag och min bildlärare ett
födelsedagskollage 
Skorna är typ de enda som stämmer 100% :






En annan rolig sak på födelsedagar these days är facebook..
Har svarat på drygt 50 gratulationer från diverse människor.
Har svarat vartenda med nöje och värme i hjärtat.
Tänk om wallen kunde vara såhär full jämt! 





















































Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: