Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

helgen är över igen

Den var inte sådär värst värd kanske..
men jovisst, lite har man ju gjort.


Fredag: släktisar här på middag, vidare till Hanna på födelsedagsmiddag. Det var trevligt!
Efter detta tog sig ett gäng in till stan för att klubba. Men födelsedagsbarnet försvann..
och Montage höll inte alls måttet. Jossan och jag tog första nattbussen hem och somnade hyfsat tidigt.

Lördag: kaaosstormen utomhus rådde folk att inte lämna sina hus.
Efter god middag hemma var jag iallafall så pass rastlös att jag drog till MP.
(stan var inte att tala om eftersom tågtrafiken var katastrofal)

Linnéa och jag drack lite gott på PG innan vi körde P2or på MP!
Men MP har jag ruttnat sönder på.. och igår var inget att hurra för.
Vid halv 1 hade man hurrat för Sara som fyllde år och druckit ännu en öl.
Men då fick det vara nog. Flera drog hem, liksom jag.
Slapp stormen och bilade med granne hem till stugan. wuhuu.
Var i säng innan 2 och somnade gott.

Idag... söndag.. är inte min favoritdag. Händelselös
förutom lite skattjakt med Fina. Snart kommer mormor.
Då blir det mat och tv. Sen en vecka skola innan det blir LOOOOOOV


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: