Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Hon är vacker när hon ler

Igår lördag, hade jag bestämt mig för att köpa den klänning som jag hittat på internet.
Det blev stan för mig helt ensam, med lite bakfylla som minne från fredagkvällen.
(övertalad till en lyckad mpkväll av Tobbe, Emelie, Michaela och tvillingarna, danke)

 I stan hittade jag klänningen! som jag ska ha på min student.
Hittade dessutom ett par jeansleggins, ett par partyleggins,
ett partylinne, en partyväska, ett par fina örhängen, och ett par vårskor.
AWESOME! - farligt att gå och shoppa ensam i löningstider.

Till kvällen kom lite gäster över, och det blev 3 rättersmiddag och jam jam.
Efter detta knallade Madde och jag till PG, där fanns Vicki och Emp.
Flickorna lyckades övertala mig till ännu en MPkväll.
Dock hamnade vi med killar som bjöd på drinkar och flera rundor champange.
Jag kände någon gång vid 1 att det fick vara nog. Och tog en promenad hem.
(det var inte en baggis ska jag säga er, men orkar inte förklara vidare)


I vart fall - är nu hemma i soffan och äter frukost!
Ikväll får bli en lugn kväll. Imorgon blir det KRYSSNING



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: