Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

redan fredag..imorgon

Jaa jag kom på att det faktiskt är torsdagkväll redan.

Igår var jag och familjen på teater i min skola 19-22.00

Idag kom jag hem och softade lite efter skolan.. eller aah jo.
Nu har jag precis kommit hem från Viksjö sporthall.
Där hade Anso handbollsmatch (Anso från halsta)
Madde, Thomas och jag var och hejade, vilket gav resultat! BRA HALSTA.
Lite ironiskt att heja på ett lag flera mil bortifrån när det var hemmamatch för jakobsberg, där jag bor.

I vilket fall! - hemma är jag nu. Trött är jag också.
Fullmånen höll mig vaken inatt (enligt Fina och Kenza)
Hoppas det blir en fridfullare natt nu så man orkar med morgondagen.
morgondagen betyder skola, släktmiddag och Hannas födelseda!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: