Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sickness

Sjuk.. viruset har brutit ut. Det var väl inte mer än väntad efter gårdagen.
Skola, jobb och klubbkväll med alkohol.. på en redan tydlig hinna av förkylning

Linnéa, Emelie, Daniel, Tony och jag körde Villan och Nype.
Blandade åsikter om kvällen men jag ler.

Denna lördag har jag mått piss och skit..
halsont och täppt, ont i huvudet och lite bakfull.
Pappa lagade en säng vid halv 10, så 5 timmar var sömnen jag fick.

Dagen har jag ägnat åt:


Föräldrafällan



Och filmen RENT (som jag precis såg klart)



Musikalen som musikeleverna satt upp,
som vi kollade på i torsdags har jag nu sett i real action.
Har övertalat familjen att vi ska försöka komma iväg och se den allihopa.
Filmen och muskialen var helt awesome


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: