Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

bilduppdateringar

Jag har varit urusel på blogguppdateringar och inte minst bilduppdateringar..
Här är iallafall några bilder från de senaste äventyren:
Krök hos Jossan 27/7 och Grillfest/Sandras födelsedag på PG 28/7


Krök hos Jossan 27/7













Grillfest/Sandras födelsedag på PG 28/7



Till kvällen Onsdag blev det solsken, och jag, mamma, pappa och bror grillade ute
tillsammans med mammas vän Anita och min vän Tobias.
Det blev revbensspjäll och annat smarr!



Medans 40+ satt och babblade på vid middagsbordet, flyttade sig Tobias
och jag oss upp på balkongen och drack lite öl och groggade till chips.

Sedan rörde vi oss på min cykel iväg.. Tobias gick av vid sin vän,
där han och hans polare skulle föra. Jag fortsatte hem till Sandra,
där hennes familj just firat klart hennes 19årsdag.
Jag lämnade över min present (söta vägglyktor från chilli) ..
och vi två plus Alex rörde oss sedan bort till PG där Tobias och company möttes upp.

På PG var det karaoke i högform





Min sångfågel till vän lallade också i mick innan det blev dags för grattisvisor



Idag är det torsdag.. jag dränkte bakfyllan med två alvedon
och insåg att jag fått besök av inte så lättskrämd feber (igen).
Planer om BIO och middag hemma hos chefen ställdes in. Jag blir hemma idag.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: