Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

life is good

..och än sålänge har jag semester!
Snart börjar jobbandet. Men idag kom iallafall lönen.
Ska försöka se till att utnyttja mina sista dagar på bästa sätt..
Denna dag har jag shoppat runt hela dagen med mami,
och stundvis syster och mormor.. har förutom handlat skrot, träffat välbekanta filurer som man vill hitta på tokigheter med snart (Linnéa och Emelie) 
Dessutom tisslas det om eventuell kryssning innan sommaren är helt väck(!?)

Av någon anledning längtar jag lite efter hösten..
kanske för att man fått så mycket sommar i år, att det inte känns lika hemskt att den tar slut.
Det finns härliga saker med hösten; Frisk luft, mys inomhus, biobesök - och augusti = kräftskiva <3

Enda minustecknet just nu är att den nya febertempen
som mamma och jag köpte idag visar 37,4... lägg av!



Snart är det goodbye för sommar 2010


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: