Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sommarhets är fest

Det senaste inlägget handlade om en riktigt härlig sommarkväll med alkohol och bra människor.
Dagen därpå (i förrigår) var faktiskt nära minst lika bra..
Tjejerna och jag drog ned till Görväln och badberget.
Där hällde vi i oss drickbart och guppade runt lite i Sandras och min gummibåt.
När alla var lagom glada och runda under våra fötter, rörde vi oss hem till Timmy.

Hos Timmy fanns glada grabbar, men en mindre glad granne..

Det blev inte en alltför sen kväll, men det var en riktig killerkväll med många ingredienser,
och det kändes definitivt som klockan var snarare 3 än 1 när man kröp ner i sängen..

Gårdagen var en riktig lugn iallafall. Familjen hänger mest på landet,
så jag hamnade ensam framför film efter film. Det blev en aning tråkigt,
men säkerligen sommarens mest lugna dag för mig. De skall inte underskattas!

Idag är det fredag! - det enda jag vet är att vin kommer fylla min kropp, och att Jessica kommer vara inblandad. Resten får den som lever helt enkelt se. Det är fredag och det är äventyr!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: