Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

ARVIKA festival V.28



Arvikafestivalen v.28 12-18 juli
arvikafestivalen.se

Det är rätt så lång tid kvar..
men inte om man inte bokat biljett ännu!
Gå in på sidan och hooka med Sandra och mig på Sveriges bästa festival!
(mitt 3e år, I will know)

Eftersom jag är utomlands hela Juni så kommer jag vara okontaktbar.
Maila mig gärna på facebook om diverse saker. Arvika är en av diverse,
så svarar jag så fort jag är hemma igen (7 juli).

Alltså: Väl hemma från min resa i Amerika,
kommer jag slå på taggen för festivalveckan!
Dags att packa och planera lite med Sandran nu.
Och som sagt: Ska du också med och röja, så hör av dig!
(det finns inget "Jag är ingen festivalmänniska" )




 

Datum 
Årets Arvikafestival går av stapeln mellan 15 och 17 juli. Campingen öppnar dock redan den 13 juli kl 12.00.

Biljett
En 3-dagsbiljett inklusive camping till Arvikafestivalen kostar 1195 SEK. Man kan också köpa endagsbiljetter till varje dag. De kostar 595 SEK per dag. Du köper din biljett via vår hemsida.

Artister
Adept Agent Side Grinder
Alice In Videoland Amorphis
Anna von Hausswolff Babyshambles*
Boy 8-bit Chromeo*
Combichrist
Corroded Cristian Dinamarca Danger*
Degradead  Den Svenska Björnstammen
Deportees donkeyboy
Dufvan Dum Dum Girls
Ellen Allien + Pfadfinderei
Familjen Four Tet*
Handen på Hjärtat
Harald Björk [LIVE] Hästpojken
Holy Ghost! [LIVE] Hypocrisy
IAMX* In Flames
Invasionen Jamobilen*
Jinder JJ
Johnossi Kent
Khoma Le Corps Mince De François
Lenka Leæther Strip
Love is All Makthaverskan
Markus Krunegård Maskinen
Mattias Alkberg Miike Snow
Mixtapes & Cellmates Monostrip
Monty Name The Pet
Nitzer Ebb* Oskar Linnros
Ou Est Le Swimming Pool Owl Vision
Page Per Egland
Regina Spektor* Robyn
S.P.O.C.K Sambassadeur
Satan Takes a Holiday Shout Out Louds
Simian Mobile Disco* [LIVE] Sparzanza
Steso Songs Super Viral Brothers
Takida Teddybears
The Big Pink* The Radio Dept.
The Twelves This is Head
Timo Räisänen Universal Poplab
Verkstaden Vit Päls
VNV Nation* Volbeat*
Wareika [Live] When Saints Go Machine
Wolf




Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: