Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

IGÅR VAR MIN DAG

klassfoto
champangefrukost
sporthallen med musik
klassrummet med betyg
utspring
flak
mottagning
stan och klubb

Grym dag! Så jävla bäst
Mottagningen var helt fantastisk. Flakresan och allt annat med!!
Madde, Sandra och jag hälsade även på grannen Tobias mottagning en snabbis.
Massa fint fick jag. En ny underbar cykel bland mycket annat!
lalala.. FYFAN VAD JAG ÄR BRA!









Kusin Maddes bilder
Fler kommer upp, särskilt på Facebook

MEN - i detta nu sitter jag hemma hos Sandra.
Har under dagen spenderat min tid i Jakobsbergs bowlinghall.
Farmor som är nere för min sudent, fyllde nydligen 70.
Detta firades med bowling som jag losade och middag dära.
Cyklade därifrån hem för att snygga till mig.
Nu sitter jag här med Sandra och Alex som ska grilla sitt kek.

Ikväll blir de grill n chill!

P.S - Jag ÄLSKAR sommaren!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: