Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

händer grejen i min värld



Haha! Riiiktigt så ialla är det inte..
men tusen saker sker just nu, särskilt i helgen.
Sedan mitt s.k. "sommarlov" började i måndags,
har jag befunnit mig i stan och jobbat på Riddarholmen större delen,
för att hjälpa mamma och hela Statens Fastighetsverk
inför helgen då det blir årliga Riddarholmsdagar med liv och rörelse.

Tidiga mornar och (som igår) sena kvällar.. gör mig lite slajten.
Imorgon är det fredag och start för helg - Nu ökar temot i dubbelfart!

Imorgon:
09.00 - Glenns skolavslutning
10.00 - in till stan och jobba
16.00 cirkus - hem från stan (duscha osv)
18.00 - Sandras mottagning
(fira Sandras student på ännu ej bestämt vis)

Lördag:
07.30 cirkus till 22.30
Riddarholmsdag 1
(jobba på holmen kring evenemanget hela dagen, efterfest osv osv)

Söndag:
07.30 till 14.00
Riddarholmsdag 2
(jobba)
14.00 - obestämt
MEGAPICKNICK


....HAHAHA


och tro inte att nästa vecka blir mer lugn!
Sällan hostar hackspätten



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: