Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Riddarholmsdagarna

efter en vecka med jobb för förberedelserna inför riddarholmsdagarna,
var det dags för Dagarna ett och två, med stort D.


Dagarna med medeltidsmarknader, tornerspel, munkfotboll osv flöt på jättebra!
Som vanligt var inte vädret det bästa, men lite solstunder fick vi.
Dag två jobbade syster och jag bara fram till ett. Därefter blev det den länge planerade
megapicknicken på långholmen, trots ostadigt väder och så vidare..
Mot alla ods vart det en lyckad dag!



Nu har jag sovit säkert 9 timmar.. trött tjej.
Sista natten i min egen säng på 3 nätter.
Syster och jag skall hålla oss vakna hela denna natten,
och sedan sova på den 13 timmar långa resan till Amerika.


Idag ska jag ta farväl av min vän Sandra som nyss ringde.
Kommer sakna mina söta, min fantastiska katt och det svenska sommarvädret... stryk det sista!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: