Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

dag lördag denna helg

Gårdagen var helt knas... bokstavligen.
Kom en timma för tidigt med mina chokladbollar till skolan.
Fick guida 94or inför intagningsprovet i bildhuset tillsammans med Elina.

Det jobbiga var att jag inte sovit ett piss under natten,
och att jag under hela dagen därför kände mig som i en bubbla.

I vart fall kom jag slutligen hem från skolan, som vart en bra dag trots allt,
och somnade lite på soffan.. åt sedan god middag och var fortfarande superseg.

Tur nog var Madde precis som jag också en glad segkorv,
och vi drog iväg och köpte kol & tobkar (prutaaaarn)

Fredagkvällen fick bestå av supermys, vin, vattenpipa, cola och chips.
(bilderna ligger på kameran, orkar inte lägga in dem just nu,
när jag orkar ska jag byta denna parentes mot bilderna)

Natten spenderade jag i det fortfarande (trots vädring) rökfyllda rummet...
IDAG ÄR DET LÖRDAG!

Jag har vädrat hela morgonen, tagit en ordentlig dusch och bytt sängkläder.
Nästa gång får det rökas pipa utomhus :D men mysigt värre vare!

Nu ska Sandra och jag rulla till stora stan,
för å införskaffe diverse ting!


Sha Sha


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: