Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

göra-måsten-dag

Denna tisdag stod inga skollektioner på schemat..
däremot skulle jag befinna mig på utvecklingssamtal 9.35
(och jag som var så jävla trött!!!!!)

Samtalet gick väl sådär..
visste redan vad jag ligger efter i,
men det var rätt smärtfritt.

Efter detta möte, så rullade jag..
(rör mig numera med älskade, åh älskade cykel)
..ned till centrum för att hämta inloggninskortet till mitt VISA.
Har lämnat mr maestro bakom mig, och kör VISA.
Så ja, var alltså ned till postombudet och kirrade det.

Sedan hem och käka lite lunch.. frukost.. soppa iallafall!
Försökte därefter registrera mitt nya kort,
som jag hoppas funkar!
För om 30 minuter ska jag rulla till Viksjö och till tandläkaren.
Och första gången är att fylla tidigt inte så kul!
600:- för en jävla undersökning? BLÖ


vill ha : solbrun hy och solblekt hår





Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: