Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

mer söndag!




Jahaaa? Under medel.
Trodde det var bra att inte var helt besatt av mobilen..
Nu känner jag mig mest efterbliven :( haha
Fina tror inte att jag gjort rätt..
"du sitter ju fan såhär hela tiden" *gestikulerar*
Roligt vare iallafall! Och förvånad av samtalet från telenorkillen.

haha aaaaja.. En annan grej!
Förutom min namnsdag och huvudvärk,
kom jag under dagen plötsligt på att jag måste ha sumpat busskortet
på MPs dansgolv under gårdagen, då min partyväska
gång på gång öppnades. Sjukt störigt!
Precis när jag hade insett faktumet ringde min mobiltelefon.
"Hej var du på MP igår? Jag har ditt busskort. Ses i centrum om en timma?"

Så typiskt mig!
Både att tappa, och att få tillbaka haha.
Pappa skjutsade mig till centrum och jag fick mitt kort.
Killen vägrade hittelön, och jag ler ännu en gång.


IMORGON SKULA, blöööö



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: