Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

onsdag inför lov

Eftersom gårdagen bestod av endast utvecklingssamtal och tandläkarn..
(som btw inte längre är en 40årig dam utan en 25årig kille haha! (x2: besöket gick bra))
..fick man en känsla av att man varit borta från skolan en tid. Lång helg eller så.

Imorgon, torsdag, veckans värsta dag vad gäller skola, är sista innan påsklovet!
vår skola ska tydligen inte ha någon mysig halvdag, alltså slutar jag kvart i 5!!

I vart fall blir det påskmiddag med familj och mormor sedan. MYS!
Jag sa även till mamma ikväll, så snällt jag kunde,
att jag inte följer med till landet över helgen.
(seriöst, det är kallt och ska bli dåligt väder. Vad är då kul där mer än å.. käka?)
Mamma muttrade något och sa att jag inte får något påskägg.. sved lite i hjärtat.
Men hemma blir jag. UTAN FALCOR (miniångest) sen lov lov lov (jobba?)

Ikväll var jag ute med hunden på långpromis till Görväln.



Hunden, alltså Madde åker till Norrland över lovet. GLAD PÅSK! <-- fick påskägg

GODNATT!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: