Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

ROMME HELA DAGEN

Jaa att sova mina 6-7 timmar kunde jag fetglömma..
när jag låg klarvaken fram till klockan 2.
Försökte på olika sätt få mig sömning. Men icke!
Vet inte om det var nervositet för skidåkning eller mitt vanliga sömnprobs.

IALLAFALL - efter 3 timmars sömna (vaknade 5 iställe för 6 också, kunde inte somna om)
...blev det att lägga sig till rätta i bilen vid halv 7 med all packning, bror och far.
Vi bilade till Romme och var framme 3 timmar senare ungefär.



7 timmar har jag stått på ett par skidor. Jag är så stolt!
Jag är härmed officiellt skidkunnig.. typ

Fick börja från start utan att ens kunna stå på ett par,
men har haft farfyllda turer upp och ner för backarna!
Solen sken gott även om det var lite kallt.
Pappa och Glenn är också stolta över mig, och jag över mina skidlärare!



Jag är helt slut! Imorgon blir det jobb



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: