Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

söndag!

Sådärja.. ännu en helg.

Fredag körde jag, Sandra och Alex öllekar på PG,
betalade ölen med pund och drack en massa öl.
Sara kom aldrig.. det gjorde dock Tobbe och hans vänner.
Men efter stängning gick jag hem och sov gott!

Lördagen var hyfsat händelselös med undantag för en sväng till Willys med mamma.
Vi handlade inte mat, men däremot diverse praktiskt från Ö&B haha
Jag hittade min favoritdeo, champinjonsoppa och vita strumpor ^^

Därefter blev det fläskkotletter och kroketter.
Efter det tåget till stan för att möta Madde och rulla till nivå.



På den rökfyllda terassen drack vi öl innan vi hookade up med Madde svänner;
Anna, Sofie och Anton. Detta gäng drog efter besök på hotelbaren med isrum,
till Chapplins Bar. 


  










Goda drinkar och folket där (söt nörd från Skåne) höll oss kvar till halv 3,
då tog Madde och jag bussen hem (med några rövhål) och nådde brevlådan
samtidigt som "bilen med aftonbladet" , killen gav tidningen genom rutan med
singoalla kladdkaka i haha! skön.
Lite champinjonsoppa och rostade mackor fick jag i mig innan jag däckade.

Idag är jag återupplivad och har varit duktig nog att skriva och skicka iväg
essä bokredovisning, som skall vara inlämnad imorgon. Känner mig duktig.

Mormor är här ikväll! Vi äter chips och oliver. De andra dricker vin, jag cola.
Nu är det söndagsmys.. om de så är det sista jag gör.
(ärligt talat.. för fredagar är inte en kväll jag ägnar åt godis och mys, däremot söndagar!)

PEACE



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: