Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sportlovsdag söndag (min namnsdag!)

Fick ett sms av Camilla i klassen "Grattis på namnsdagen!!"
Se där! Tack detsamma sa jag. Mamma kom med ett kuvert.
En namnsdagshälsning från världens bästa mormor och 200:-

Förutom det har jag idag gjort mest ingenting..
MP igår lämnade eft er sig en rejäl huvudvärk!
Men det var trevligt! ..för att va MP. Många bra människor. 


Till middagen nu åt vi supergott! Renskav med kantareller, potatis och gelé. JAMJAM!
Men innan vi högg i oss av maten, låg ett stort paket på min tallrik. :D MAMMA<3


innehållande: min våroutfit!







hittade även tre bilder från Romme innan kameran dog:



 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: