Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Sushikvällen med Sandra

HAHA! Vilken jävla kväll!




 

Sushimiddagen var helt fantastisk!
God susho och gott vin blev det i en timma.
Sedan tog vi oss till Nivå,
där vi satt inomhus(!) på nedervåningen.
Det shottades hejvilt och dracks gott.

 




Vi rullade sedan vidare mot Royal Garden.
Här var jag ordentligt runt om fötterna.
Resan dit såg ut såhär:




Sådär halvdryga killar haha!
...Innan vi nådde Royal hade vi stött ihop med 4 tyskar.
Dessa drog vi med oss, men de ångra sig i sista sekund.
Vi träffa Micke osv på Royal.
När vi lämnade stället för att dra till Cattelin,
råkade vi av en slump gå in i våra tyskar. (som nu förökat sig)
Vi går inte in mer ingående på detta haha..
men Sandra och jag stod plötsligt mitt på Stureplan och ringde Micke
"Vaaart är duuu? Vi kommer till Cattelin"



Efter MYCKET om och men hittade vi till Cattelin,
och spenderade de sista timmarna med dans och sång där,

innan vi tog bussen hem för att sova. Jesus Christ!

 



Kommentarer



Postat av: helena

"jag är en jätte känd bloggerska, jag är kissies bästa kompis" hahaha MILLA <3

2010-03-21 @ 21:27:14
URL: http://remadefashion.se/?author=11


Postat av: Camilla

hahaha! dumma pojkar :(

fast fina skor hade jag iallafall :D:D

2010-03-22 @ 14:39:22
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: