Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

torsdag

Efter de två dagarna med FN-rollspel var jag helt slut.
(både psykiskt och fysiskt mör)
Efter middagen gick jag igår raka vägen i säng..
där somnade jag med boken uppslagen 9 timmar senare.

SKÖÖÖNT! 9 timmar en vardagsnatt är inte Camillas vardag!

Jag har dock lyckats tappa bort mitt matkort
(som vi använder för att komma in i skolan och hämta ut tallrikar i matsalen med)

Imorse stod till min stora glädje Ellen och hennes kompisar utanför byggnaden,
och jag kunde få hjälp in. Tallrikar fanns framställda på en av kösidorna. FLAX!

Nu är jag hemma och faktiskt väldigt trött, trots alla timmarna sömn.
Imorgon kommer iallafall bli en riktigt god dag! God... med sushi.. och Sandra! :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: