Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

WOOH!

Emelies och mitt besök i Kyrkan i Bromma,
för att gå på gudstjänst, intervjua en pastor och ta oss dit och hem,
tog 5 timmar av min söndagkväll!

Materialet vi hämtade där skulle användas till en uppsats på 3-4 sidor,
som sedan skulle skickas över på mejl till vår religionslärare.
Baggis tänkte jag efter att besöket var gjort och vi fått vårt material.
Då är den jobbiga biten över. TRODDE JAG!


Ämnet religion är nytt för terminen, alltså även läraren.
Och när jag i eftermiddag kollade igenom intruktionerna för uppgiften..
..visade det sig att det var mer än intervju och egna reflektioner som skulle finnas med.

Nu, efter 5 timmars plugg (med avbrott för lite Falcormys, tv och mat) är jag klar!

6 sidor vart det. Jag hoppas att min lärare blir lika nöjd över mig som jag är.
önska går ju!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: