Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

ARG tjej!

Varit hemma sjuk sen i tisdags nu..
förmodligen den där jävla halsflussen, blandad med höga pollenhalter?
Alltså jag dööör! Vill bara sätta mig och gråta... Vilket jag gjorde idag.

Enda som krävdes av mig idag från skolan,
var att gå dit två timmar, hålla en redovisning om vårat projektarbete,

och sen gå hem. Jag sov drygt 8 timmar inatt. 22 timmar de två senaste nätterna.
Åt frukost och försökte peppa upp mig själv, tränade på framförandet och duschade.

Halv 12 började jag traska till skolan.. efter lite tvekanden bestämde jag mig för å köra.
När jag näääästan var framme vid skolan..
satte jag mig ned. Kallsvettades, febrig och ögonen helt tårade.
Informerade klassen att jag inte kunde komma, ringde frånanmälan 5 i 12.

GAAAAH satt på min sten och tyckte synd om mig själv.
Gick sedan till station och körde hem cykeln som stått sen måndags innan skivan.



FANFANFANFANFAN ORKANTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Kommentarer



Postat av: Sandra

Men då gumman :(

Jag har halsfluss. Var hos doktorn och fick antibiotika... Du borde också kolla om du fått det.



Jag kommer vara spik nykter på min studentskiva! Yippiee.. Aja bättre det än att vara sjuk.



Hoppas du blir bättre <33

Massa massa kärlek och krya på dig gumman!

2010-05-06 @ 18:45:37


Postat av: Camilla

:) inte alls roligt detta! usch och fy..

men de är många som drabbas these days.

hoppas det försvinner snart, så vi får njuta av studenten och den härliga sommaren som är på G! :D



<3<3<3

2010-05-06 @ 23:42:26
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: