Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

förstörd tjej...

HELT TRÖTT! Sitter på första lektionen i skolan och försöker hålla ögonen öppna.
Kunde inte somna igår.. delvid därför att boken jag läser är sjukt spännande,
och kom till sin upplösning, dels för att jag inte kunde.. somna.
Vid 3 någongång somnade jag. Vaknade av alarmet 07.00, låg och drog mig till tjugo i 8.

Hann inte äta någonting till frukost, eftersom jag ansåg att duschning var ett måste.
Inte nog med detta, så är mina allergitabletter slut. Jag kan varken andas eller se ordentligt. PAIN!
Ska försöka överleva denna skoldag och hoppa i sängen myyyyycket tidigt ikväll!





Btw...
I lördags blev det äventyr, till slut!
Sandra kom över strax innan 7.. så hon, jag och Madde fick i oss en ordentlig middag.
Därefter hällde vi i oss lite av alkoholhaltiga drycker och letade kvällsaktiviteter.
Några timmar senare befann vi oss i Viksjö hemma hos Sune..
Vi tre tjejer på våra cyklar hookade upp med Tobbe, och de andra fem grabbarna.
Vi rörde oss bort mot Skälby, hem till en Sofie där folk chillade galet på en veranda.
Efter tokigheter runtomrkring, som att träffa barndomsvänner och bitchiga hby-brudar,
hamnade vi slutligen i säng hemma, somnade vid 5.


Btw 2.. är det bara jag som missat hur sjuuuuukt lite tid det är kvar till studenten? omg


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: