Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

igår, fredag

Igår var det en väldigt trött tjej som satte sig vid middagsbordet..
kände mig inte särskilt taggad på att göra några större utflykter.
Drack iallafall vin till den suuuupergoda maten
(lammkotletter med potatisgratäng och chevreost!)..
vinet piggade upp, och efter yttligare några vin och timmar senare,
befann sig Sandra, Sara och jag på våra cyklar hem till Glen på lite partiey.
Hemma hos Glen (som min bror också heter, TVÅ Glenn i lilla Jakan!)
var det många välbekanta människor och en väldigt mysig kväll i hans soffa med mer vin.
Tröttheten som berodde på dålig sömn föregående natt, gjorde att det tids nog ändå vart dags
att dra hem och knyta sig. Det gjorde jag hemma hos min vän,
som jag på 3 år aldrig varit hemma hos! Fint var det, och bra sov jag!


Idag är en ny dag.. jag ska vara helt ärlig och säga att jag är sjuuukt trött.
Lätt bakfylla antar jag. Cykelns växlar har btw pajat efter gårdagen.
Very well.. trött är jag. Men det var jag ju igår med. Vi får se vad som händer,
och om något händer. Jaa.. den som lever får se!



trist att regnet sabbade megapicknicken,
som skulle hållt rum på långholmen idag..
MEN, det blir iallafall nya tag den 13e med solsken!
och liksom ett avsked till Sverige och vänner innan sommaräventyr!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: