Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

lite suris är jag, men glad ändå

Helgen var riktigt störd, men härlig!
Vart lite mer berusad båda kvällarna, än vad jag tänkt mig.
Men billigt var det. Och härligt som sagt.

Fredag vart det nostalgikväll vid Göväln med välbekanta människor.
Efter några timmar där jagade myggorna iväg oss till Per.
Hemma hos Per chillades det och dracks.

Lördagkvällen testade Sandras company, jag och Sara MP..
Men det var helt totalt värdelöst!
Drog istället hem till en granne som fyllde 20!
..där många bekanta fanns, och det bjöd på vitt vin och andra trevligheter.
Förutom att jag ramlat och dödat min armbåge och ena höften, log jag på söndagmorgon.

OJ vilken inlevelse jag har i mitt skrivande..
men är som sagt lite småbitter.
Lite mycke grejer att ordna innan Studenten.
Men det skall gå, det skall gå!

Idag efter skolan tänkte jag plugga och sola ute på verandan..
Jag hade hoppats få vara ifred.. det fick jag inte:





ÄCKLIGT!!!!!!!!½
ska jobba på humöret, Ciao<3



Kommentarer



Postat av: Jimidun

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 @ 19:36:53
URL: http://jimidun.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: